گروه مخترعان مفید

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 18
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 9
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 3
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 9
    بازدید ماه بازدید ماه : 9
    بازدید سال بازدید سال : 36
    بازدید کلی بازدید کلی : 1107

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.193.207
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تفریحی علمی ورزشی و آدرس salsaeed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    مصطفی افشنگ - وبلاگت خیلی خوب بود - 1395/1/10/salsae
    مبین - سربزن - 1395/1/9
    سجاد - <iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/Q0nu l/vt/frame" height="360" width="640" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" ></iframe> - 1395/1/3

سرعت


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 9 فروردين 1395 ساعت: 19:51
می پسندم نمی پسندم

گوشی

{autotoc}سامسونگ سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد در ۲۰۱۴ تمرکز ویژه بر روی بازار تبلت‌ها داشته باشد. هرچند این کمپانی در بازار تبلت‌های اندرویدی شناخته شده است، اما مردم بیشتر این کمپانی را به خاطر تلفن‌های سری گلکسی می‌شناسند تا تبلت‌هایش. کره‌ای‌ها از ابتدای سال جاری با معرفی تبلت‌های سری Pro نشان دادند که حضور جدی در بازار تبلت‌ها خواهند داشت. این کمپانی در ادامه همان مسیر، چندی پیش نسبت به معرفی تبلت‌های سری Tab S اقدام کرد، تبلت‌هایی که به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده‌اند و به لطف بدنه باریک و وزن سبک وارد رقابت مستقیم با دو تبلت آیپد ایر و آیپد مینی خواهند شد.

هر دو تبلت ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی گلکسی تب اس دارای نمایشگری با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و به عبارتی نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ است. در این مقاله قصد داریم هر دوی این تبلت‌ها را مورد بررسی قرار دهیم چرا که از زبان طراحی و کیفیت ساخت یکسانی بهره می‌برند و سخت‌افزار هر دو آن‌ها نیز بسیار شبیه به هم است.

تبلت‌های گلکسی تب اس، توسط دفتر سامسونگ در ایران در اختیار زومیت قرار گرفت تا مورد نقد و بررسی قرار گیرند.

بررسی ویدیویی


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 9 فروردين 1395 ساعت: 19:50
می پسندم نمی پسندم

توپ هوشمند

با رشد و توسعه انواع وسایل و اشیاء هوشمند توپ بسکتبال هوشمند نیز به بازار آمد.
 
به گزارش فارس، توپ 94Fifty یک توپ بسکتبال مجهز به سنسورهایی با برد 27 متر است که دریبل زدن، سرعت پرتاب و زاویه پرتاب و هر نوع اطلاعات را اندازه‌گیری و ثبت کرده و در اختیار بازیکن می‌گذارد.
 
 
اطلاعات از طریق بلوتوث به یک برنامه آندروید یا IOS بر روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت اندازه‌گیری و طبقه‌بندی می‌شود.
 
این توپ قابل شارژ با شارژر مخصوص خود است که با قرار دادن توپ بر روی صفحه شارژر شارژ می‌شود و به مدت 8 ساعت شارژ دارد.
 
توپ بسکتبال آقایان به اندازه 29.5 اینچ با حجم 7 است و با گوشی‌های آیفون 4s  و بالاتر، آی‌پد، و آی پود سازگار است و توپ بانوان به اندازه 28.5 اینچ و حجم 6 است.
 
این توپ با یک کیف و شارژر حدود 300 یورو فروخته می‌شود.
 
 
 

تاریخ ارسال پست: دو شنبه 9 فروردين 1395 ساعت: 19:42
می پسندم نمی پسندم

ساک هوشمند

Samsonite

البته این دو شرکت تصمیم ندارند که خود را محدود به موقعیت یابی ساک توسط اسمارت فون کنند و در نظر دارند که محصولی بسازند که پا را فراتر گذاشته و کار‌های بزرگ‌تر و بیشتری را انجام دهد. برای مثال می‌توان به ارسال اطلاعات توسط ساک به فرودگاه اشاره کرد که سیستم به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد که فلان ساک به چه محلی خواهد رفت و دیگر نیازی به برچسب گذاری نیست. البته ایده‌هایی در خصوص حرکت خودکار ساک نیز در این خصوص منتشر شده است اما به‌دلیل اندازه و وزن زیاد آن شاید چندان کاربردی نباشد. اما به احتمال زیاد به‌زودی شاهد چنین ساک‌هایی خواهیم بود که شاید بتوان آن‌ها را ساک هوشمند نامید. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا بعد از ایده خانه‌های هوشمند اکنون نوبت به ابزار و وسایل هوشمند رسیده است؟


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 9 فروردين 1395 ساعت: 19:38
می پسندم نمی پسندم

آهنگ مرتضی پاشایی


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 5 فروردين 1395 ساعت: 10:57
می پسندم نمی پسندم

آموزش شنا(کرال پشت)

آموزش شنا(کرال پشت)

تاریخ ارسال پست: سه شنبه 3 فروردين 1395 ساعت: 17:57
می پسندم نمی پسندم

مسابقات شنا

مسابقات شنا

تاریخ ارسال پست: سه شنبه 3 فروردين 1395 ساعت: 17:51
می پسندم نمی پسندم

تاریخ چه شنا

تاریخ چه شنا

شواهد نشان می‌دهند که قدمت شنا و شنا کردن به ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد در تمدن مصر و بعد از آن در تمدن‌های آشور و یونان و روم باستان باز می‌گردد. آنچه از گذشته آموزش شنا می‌دانیم بر اساس یافته‌هایی است که از «حروف تصویری» هیروگلیف مصریان به دست آورده‌ایم. یونانی‌های باستان و رومی‌ها شنا را جزو برنامه‌های مهم آموزش نظامی خود قرار داده بودند، و مانند الفبا یکی از مواد درسی در آموزش مردان بوده‌است. شنا در شرق به قرن اول قبل از میلاد باز می‌گردد. ژاپن جایی است که شواهد و مدارکی از مسابقات شنا در آن وجود دارد. در قرن هفدهم به دستور رسمی حکومتی شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس می‌شد.

مسابقات سازمان یافته شنا در قرن ۱۹ میلادی قبل از ورود ژاپن به دنیای غرب شکل گرفت. از قرار معلوم مردم ساحل نشین اقیانوس آرام، به کودکان هنگامی که به راه می‌افتادند یا حتی پیش تر شنا می‌آموختند. نشانه‌هایی از مسابقات گاه و بی گاه میان مردم یونان باستان وجود دارد و همچنین یکی از بوکسورهای معروف یونان شنا را به عنوان تمرین در برنامه ورزشی خود گنجانیده بود. رومی‌ها اولین استخرهای شنا را بنا کردند و گفته می‌شود که در سدهٔ یکم پیش از میلاد گایوس ماسناس[۱] رایزن سیاسی سزار آگوست رومی، نخستین استخر آب گرم را ساخت.

برخی عدم تمایل اروپائیان به شنا را در سده‌های میانه ترس از گسترش و سرایت عفونت و بیماری‌های مسری می‌دانند از طرفی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد در سواحل بریتانیای کبیر در اواخر قرن ۱۷ میلادی از شنا در آب به عنوان وسیله‌ای برای درمان استفاده می‌شد. البته تا پیش از قرن نوزدهم شنا به عنوان تفریح و ورزش در میان مردم جایگاهی پیدا نکرد. زمانی که نخستین سازمان شنا در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد در پایتخت بریتانیا یعنی لندن، ۶ استخر سر پوشیده وجود داشت که مجهز به تخته شیرجه بودند. در سال ۱۸۴۶ اولین مسابقه شنا در مسافت ۴۴۰ یارد در استرالیا بر پا شد که بعد از آن هر ساله نیز به اجرا در آمد. باشگاه شنای «متروپولیتین»[۲] لندن در سال ۱۸۶۹ تأسیس شد که بعدها به انجمن شنای غیر حرفه‌ای تغییر نام پیدا کردکه در واقع هیئت رئیسه شنای غیر حرفه‌ای بریتانیا بود. فدراسیون‌های ملی شنا در چندین کشور اروپایی در سال ۱۸۸۲ تا ۱۸۸۹ شکل گرفتند...


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 3 فروردين 1395 ساعت: 17:39
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد